בדיקות פוליגרף ללקוחות פרטיים

בדיקת פוליגרף בדיקת אישיות

אם אנחנו רוצים לדעת מול מי אנחנו עומדים, יש לנו מגוון של שאלוני אישיות בעלי אמינות ותוקף מאוד גבוהים. זה מאוד רלוונטי לחיים הפרטיים שלנו, לעיתים בבחירת חברים קרובים ואפילו בני או בנות זוג.

בדיקת פוליגרף בעקבות סכסוכים

כולנו נכנסים לויכוח בין אישי של מה קרה ואיך קרה. שימו לב רק למקרה שכתבתי על משהו שקרה בתוך עסק משפחתי שגרם להסקת המסקנות הלא נכונות. באמצעות פנייה פשוטה אליי אולי לא תוכלו לסדר את הדברים, אבל בטח שתוכלו לדעת את האמת.

בדיקת פוליגרף לבגידות

בן או בת הזוג שלנו מסתובבים בשעות לילה מאוחרות ולעיתים לא ישנים בבית. הם מתחילים לפתח הרגלים מוזרים, מתחילים להיות קנאים לפרטיותם ומרוחקים. בשביל להגיע לשורש הבעיה, ניתן להשתמש בבדיקת פוליגרף למציאת האמת. ייתכן שהם מסתירים מאיתנו משהו, או אפילו בוגדים בנו ואנחנו רוצים לדעת יותר בשביל שנוכל להתמודד עם הסיטואציה בצורה יותר נכונה לנו ולהם. יש לנו כאן סיפור פשוט של מקרה שקרה באמת.

בדיקות אלימות במשפחה ועבריינות מין

לעיתים יש צורך בשליטה כתוצאה מהרגשת נחיתות וחוסר הערכה עצמית בזוגיות שגורמת לאלימות. לעיתים האנשים האלה מתנהגים בצורה רגילה בקרב חברים לעבודה ומכרים, אך בבית הם דורשים את תשומת הלב בצורה אלימה. בנוסף לכך, יש התעללות בילדים, אלימות בין אחים ואחיות, אלימות נגד קשישים והרבה מאוד. בשביל שנוכל לנקוט צעד לעבר התקדמות הלאה – הגנה, טיפול, שיקום או ענישה – יש לברר אם הבעיה קיימת. אם יש חשד לכך שקורה משהו במשפחה, כדאי להשתמש בפוליגרף.

בדיקות אימות והתאמת גרסאות שבינו לבינה

לכל סיטואציה יש כמה סיפורים. אנחנו עושים בדיקת פוליגרף ללקוחות פרטיים גם במקרה שיש צורך לבדוק מהי האמת בויכוח מסוים, או בסיטואציה מסוימת. בגידה זאת דוגמה קלאסית לכך, אבל יש גם עימותים בינו לבינה בנוגע לצריכת סמים, התמכרות להימורים והרבה מאוד הרגלים לא בריאים אחרים הגורמים למתח במשפחה. בשביל לנסות להגיע לאמת ולפתיחות מסוימת, ניתן לבצע בדיקת פוליגרף.

מעוניינים לשמוע עוד?

חברות ביטוח

שירותים שונים עבור חברות ביטוח

שירותים נוספים

בנוסף, אני מספק שירותי בוררות, חוות דעת לבתי משפט ועוד

דילוג לתוכן