בדיקות פוליגרף נוספות

חוות דעת לבתי משפט

אני מספק שירותי חוות דעת למשפטים. ניתן להביא אותי כעד מומחה לעניין, או להשתמש בשירותי כבוחן פוליגרף בשביל להסביר בדיוק מה היה אופי הבדיקה, ואלו פרטים חשובים היו בבדיקה מסוימת. אוכל לתת גם חוות דעת על מהימנות של בדיקת פוליגרף, ולעיתים להפיל בדיקה שלא התרחשבה כמו שצריך.

בדיקות מטעם בית משפט (ברשימת בודקי בית משפט)

לעיתים בתי משפט מפנים אליי בדיקות שצריך לערוך לעדים, לתובעים ולנתבעים. זה מאוד עוזר להפיג את האפילה בדיון ולהגיע לאמת הברורה. זה מאלץ את משתתפי המשפט לשתף פעולה בצורה מלאה ובכך להגיע להכרעת דין נאמנה למציאות. השתתפתי באין ספור משפטים בעשרים שנה האחרונות, ואוכל לתת לכם שירות מקצועי ביותר.

 

בדיקות ביצוע עבירות פליליות

באמצעות בירור פשוט אוכל לבדוק אם התבצעו עבירות פליליות. לפעמים אוכל לפתור מקרים ללא שימוש בפוליגרף כלל וכלל. אפשר לראות את זה בסיפורים שסיפרי כאן – תאמין לי אל תאמין לאף אחד והכל נשאר במשפחה. לפני שאני בודק פוליגרף, אני חוקר אמת.

תשאולים/חקירות פליליות

מערכות יחסים בין בני אדם מובססים על שאילת השאלות הנכונות בזמן הנכון. תשאולים וחקירות פליליות מבוססות על הדבר הזה, ואני הוכשרתי לבצע את הדבר הזה. במשך עשרים שנה צברתי ניסיון של תשאולים וחקירות פליליות, ואני מספק שירותי ייעוץ לחקירות פליליות ולנושאים האלה. בנוסף לכך, אני גם יכול לעזור בחקירות פליליות ובתשאולים המתרחשים בהווה.

ניגוד אינטרסים, קשרים עם מתחרים, גורמים עבריינים

לפעמים יש מצבים של ניגוד אינטרסים בחברות וכדאי לברר איך מונעים את זה מראש. יתרה מכך, רצוי לברר אם האדם יכול לבצע את תפקידו בצורה נאמנה. קשרים עם מתחרים מגיע כיוצא מכך – אינני מעוניין שמשהו יחשוף משהו למתחריי שאינני מעוניין לחשוף. יצא לי להיתקל לא פעם ולא פעמיים עם גורמים עבריניים שרצו את השירותים שלי. השירות התבצע במקצועיות רבה, בדיסקרטיות ובנאמנות מלאה לאמת. אנחנו נצליח להגיע יחדיו לתשובה הנכונה ללא צורך בפגיעה באף אחד.

בורריות וגישורים

בנוסף לכל שירותי הפוליגרף שאני מספק, אני גם מגשר ובורר. אם יש רצון להגיע להבנה, יחדיו נגיע להבנה משותפת לגבי סכסוך מסוים. נוכל להגיע לתשובה באמצעות עובדות קיימות, באמצעות חקירת האמת ובאמצעות אותנטיות שלכם. אם יש בעיה בין אישית, אני הפתרון.

מעוניינים לשמוע עוד?

מגזר עסקי

מגוון בדיקות פוליגרף עבור המגזר העסקי

לקוחות פרטיים

שירות דיסקרטי עבור לקוחות פרטיים

דילוג לתוכן