בדיקות פוליגרף לחברות ביטוח

בדיקות פוליגרף לחברות ביטוח

לעיתים יש צורך לברר תביעות ביטוח עקב חשד להונאת ביטוח. זיוף פציעות, ביצוע ונדליזם לצורך קבלת כספי ביטוח, גניבה מתוכננת מראש לצורך קבלת כספי ביטוח. אלה דברים שניתן לפתור באמצעות בדיקת פוליגרף אחת פשוט שאמורה לברר אם באמת התרחשה הונאת ביטוח.

בדיקות פוליגרף חשד לזיוף והונאה

בדיקות פוליגרף כאלה נועדו לבדוק אם מישהו הציע שירות למישהו אחר, החליט לא לתת את השירות ולשמור את הכסף לעצמו. זאת ועוד, זיופים כאלה ואחרים של אומנות או של מסמכים ניתנים לוידוא באמצעות בדיקת פוליגרף של המזייף. זה נותן לחברת הביטוח אמצעי לוידוא העובדה שכספם לא נמסר ללא הצדקה.

בדיקות פוליגרף אימות גרסאות

בשביל לוודא שהתרחשות אירועים מסוימת באמת התרחשה לפי תיאור המבוטח, ניתן לאמת גירסא עם עד ראייה שהיה בסביבה. בשביל לוודא שהוא אינו מונחה על ידי המבוטח, ניתן לבדוק את שניהם בבדיקת פוליגרף פשוטה. יש מקרים רבים בהם התרחש תיאום גרסאות, ואפשר למנוע את זה בקלות.

קבלו חוות דעת משפטית לפני שאתם הולכים לבדיקת פוליגרף

לעיתים המבוטח לא מעוניין לעשות בדיקת פוליגרף. לעיתים המבוטח מעוניין ויש לו לגיטימציה לגמרי. חשוב לדעת שההחלטה בידיו. למרות זאת, אם הוא מסרב לבצע בדיקת פוליגרף לחברת הביטוח, סביר שטענתו לקבלת כספי ביטוח תהיה הרבה יותר רופפת. מדובר בהימור שבסכומים גבוהים כדאי לעשותו.

הבדלים בין הונאה קלה לבין הונאה קשה

הונאה קשה מתרחשת כאשר מישהו ממציא אובדן, נזק, גניבה או שריפה שמכוסה בביטח בשביל שיוכלו לתבוע את חברת הביטוח לנזקים. אם מישהו עושה דבר כזה במכוון, קל מאוד לבחון אותו באמצעות מכונת פוליגרף בשביל לברר את האמת. תביעות כאלה יכולות להסתכם באיבוד מיליונים של שקלים, וכדאי מאוד להתייעץ עם בודק פוליגרף.
הונאה קלה מתרחשת בצורה יותר תכופה מהונאה קשה. הונאה כזאת היא הקצנת הנזק הקיים בשביל לקבל עוד כספים מחברת הביטוח. בתאונות רכב זה מתרחש הרבה מאוד פעמים, כאשר אדם שנכנסו בו מנסה להוציא יותר כסף מחברת הביטוח על התיקון. גם במקרה הזה ניתן להשתמש במכונת פוליגרף בשביל לברר את האמת.

מעוניינים לשמוע עוד?

מגזר עסקי

מגוון בדיקות פוליגרף עבור המגזר העסקי

לקוחות פרטיים

שירות דיסקרטי עבור לקוחות פרטיים

דילוג לתוכן